Thursday, May 6, 2010

sp0t check

huh..arghh!!..rse ngant0k lak..ahaha
slmt pagi m0nin salam sejahtera sume..pagi m'sia.. ;0
gua nk cte sket..td, pas gua anta ma ngan sis gua..
gua singgah mamak nk mkn..lapar gler d0e..
bwu gua igt..smlm gua mkn kfc jek..pas2 x mkn2 daa..
blk uma tr0s td0 smpai skunk..huh
mmg per0t nyanyi lagu negaraku la pepagi nih..ahaha
smpai 'awl maju'(kdai mmak yg gua slalu lpak wak2 sk0lah dlu2)
gua pekene r0ti k0song 2 keping..
gua terpkir nk 0der air ape..nk 0der air teh!!..
tetiba..gua teringat satu fakta yg bwu2 nih kua..xde la bwu sgt..
"air teh tarik penyumbang besar kepada penyakit tr0ks dkalangan masyarakat d m'sia"
huhh..waklu..wala0pn gua x caye..
tp gua kne jge kesiatan gua beb..klu kne kt gua kang..
sian..gua daa x kawen lagi..k0mpunan kang..
s0, gua cpt2 tuka..mil0 ais ne!!..kasik kaw2 nye!!..
beberapa minit kemudian..ahaha
cilakak nye mamak!!..mil0 ais cair dye bg..ciss!!
lap0 nye psal gua sental gak..
mkn punye mkn..bertentangan ngan gua ad 4 ek0r..
dak sk0lah ngah mkn..apesal d0wg x ms0k g nih..
skunk k0l bpe..(dlm ati..ehh pesal gua ter amek kesah lak nih)
pdan mke d0wg..sk0lah g..ahahah
gua mmg benci sk0lah..dan dak2 sk0lah..
tgh2 gua mkn..gua trpandang..ade s0wg
apek tertund0k2 kt meja dak2 2..
2 kali pndang..ehh!!! mcam gua knal jek mamat nih..
dye nih bkn ke..c'gu displin wak2 aq sk0la dlu..
ahaha..nta ape mende ntah nme dye..lpe lak..
waklu!!..c'gu disiplin hillcrest beb..daa lme gua x jmpe..
rpe2 nye dye ngah wat sp0tchek kat dak2 2..
kt kdai mamak k0t!! kehkehek..bikin mlu jek ar..
gua gelak gler2 jek mse 2...pdan mke k0..wat kli yg ke 2..
ahahhah..teringat lak wak2 zman mude2 dlu..
sblm g sk0la singgh mamak awal mju 2..
brekpass reramai..ahaha..daa mcm dak2 yg aq cte 2 lak..
dahh2 ck0p la aq cte nih...x yah byk2..penat aq taip..

No comments:

Post a Comment