Wednesday, September 1, 2010

my space punye pasal!!



abis klas fluids tadi..gua ter0s pec0t m0to Ex5 mbe gua cecah 140km/h gak ar..yang dye berdengk0r kat dalam bilik..macam celake..mane tak nye..gua pun ngantok gak..tak td0 dari semalam k0t..sambung balek cite kat mot0 tadi..gua p0tong punye p0tong..amek k0nar gua bareng 90 degree (cane 2..gua pn x taw)..skali gua terserempak ngan bdak p0yo naek kete h0nda warne putih kat trafik light..jenis ape ntah gua da lpe..gua pun ram abs2 m0to 2..dye pun balas gak..taknak mengalah..takpe minyak gua bwu isi mase nak grak g kelas tadi..ahaha..muncul jek lampu ijau gua trus pecut..agak2 gua pecut sampat terkincet mamat 2..gua sempat wat wekang dlu..ahaha..padan mke lu..lu ingat lu naek kete lu bag0s?!!..kete lu bley ke bwat wekang??ari 2 jek lar gua naek m0to..kete gua takde g stiker utem..mlas nak tampal..agak2 da nak smpai jek simpang ke kanan depan 2 gua sl0w..gua berenti teng0k line clear ke tak untuk gua jalan..sebelum gua blah..mamat 2 smpat sampai kt gua..dye punye bengang..dye laju jek sebelah gua..lebey kurang 5 inchi lagi nak langgar gua..lu ingat lu drift gempakss sangat ke haa..cilakak..

(gua menang sbb gua naek m0to kn..time 2 agak jam jgak lar..gua menyelit jek..ahaha)

sampai jek kat uma (bkan uma gua..uma gua slalu lpak)..gua ternampak makhluk gg spar0h terbongkang tid0q..ahaha (jgn marah naa..)..terdetik dengki dalam hati gua..dan gua pun bertekad nak td0 gak pasniy..tapi sblm 2..cam bese ar..on9 jap..gua on9 smbil g0lek atas tilam yang dibentang kat depan ruang tamu..sebelah gua makhluk tadi lar..menggangu bt0l..tgah gua layan pesbuk niy..yang dye kat sebelah tetibe menyampuk..orang cakap..klu ade orang len ngigaw..kite kne layan..ahaha..gua pun layan ar..tapi spatah haram gua tak paham ape yang mamat nih mengepek..gua sambung pesbuk balik..

gua da ngant0k gler niy..tetibe gua teringat my space..gua try bukak..nseb baek passward dah sep..ari 2 gua try bkak kat tempat laen tak leh..gua teng0k my space da lebey kurang pesbuk daa..tapi still tak leh challen pesbuk..kdang2 tgk ms cam serabai ben0..cte niy da byk sgt terpes0ng nih..ahaha..disenangkan cerite..gua bkak balik pic2 yang gua ade kt situ..tersentak gua..byk gler gamba2 kenangan dulu time sk0lah lar..plkn ngan matric lar..pehhh sebak gua dibuat..jangan ingat jiwa senget gua tak leh tersentuh!..gua manusia gak der..

pasal pic kt my space 2 lar skunk gua da tak leh td0..gua ingat my space gua da nak buang dalam idop gua..yela, klu nak dibandingkan ngan pesbuk tu ja0 langit ngan bumi..ms bak taek2 ayam jek 2..bese lar kan..gua niy sentiasa up to date lar kate kan..berbalek kat pic tadi..gua terharu (asyik melihat pic2 tu..kebetulan lagu hari raye lak kua..ahaha)..x ley blah..teng0k pic gua kat matric dulu..terlintas lak nak tulis kat bl0g pasal kehidupan malam gua kat matrik..ahaha..pasal kes mercun..sampai skunk gua tak leh lupe!!ahaha..antara banyak2 tempat..kat matrik dlu gua paling jahil..tapi takde lar ter0k cam setan cam kat dak2 uma gua kat utem niyh..keh3..klu k0wg bace jangan marah der..bulan p0se niyh tak el0k mara2..


konklusi nya gua bengang ngan my space sbab bwat gua takleh td0..!!

No comments:

Post a Comment