Tuesday, September 21, 2010

tengah2 malam


gua tak bleh tid0 sejak semalam..
diheretnye insomnia ke malam nih..
macam sial..sampai dah pening kepale..

untuk hilangkan b0san gua on9..
kekadang layan jiwang kejap..
tapi still b0ring gak..sebenarnye fb
bukan ade ape pun..game jek lbeh..
gua dah buhsan dengan fb..
please..t0long lar ade bende laen lak..

selaen gua yang ade penyakit nih..
member umah nih pun rmai gak
yang terjangkit dan menghidap..
aktiviti kehidupan di kegelapan malam..
d0wg macam macam..kejap tengok muvi..
kejap on9..tup tup..gua tengok maen
game budak budak..kemak ape..
ape ntah name game tu..burger cafe agak nye..
hahaha..tapi gua rase game tu memang ramai
yang suke..laki pompuan kecik besak..
gua tengok sume ade maen..kalu maen d0ta
gua mb0leh terima lagi..cehh

cukup..
gua nak g amek angin kat luar..
sesak..


No comments:

Post a Comment