Saturday, September 4, 2010

p0se xabis lg dah pk nk rye jek k0wg



0oyeahh!!
1st of all..gua tengah kenyang..
rse cam nak meletup jek gua pnye perut nih..
makan sket je(sket lar sangat)..ok, sebenarnye..
bukan tuu yang gua nk bagi taw..whuahua
disini..gua nk ucapkan happy h0liday..
dan selamat menyambut HARI RAYA AIDILFITRI!!
gua nak ucapkan beribu2 ampun dan maap
tulus dan ikhlas dari gua.. ;D
dari zahir u all hingga ke batin..0keyh??!!
halalkan makan dan minum gua dengan u all (jika ade lar)..
then, jangan ambil hati jika gua ade terkasar bahasa ek..
lepas raye..cam biasa lar..0 - 0 la kan..

2nd, gua sgt happy sbb rya ke-3..
mak gua ajak balik perak!!
da lme sgt2 gua tak balik..
gua rindu pak su,mak su,si kecil2 kat sana..hee~
terutama sekali kat atuk..
9ty k0wg bagi dwet rye lbeyh ek..;]
s0ri 0rang melake..
guaw tak dapat rayew lamew lar kat situ..ahaha
and..maybe this monday i'll be back 2 melaka again..
cuti niyh akan menjadikan gua sangat penat..
sebab gua dah nampak dah sinar2 dye..
keh3..but, gua akan tetap enjoy..
sebab hari raya bukan selalu..
0o0o..0o0o..balik kampung..0o0o..balik kampung!!
;D


No comments:

Post a Comment