Saturday, November 13, 2010

bebas dari beban


hurmm...yeah!!
i'm feelin better now..
sebenarnye demam gua bru beransur nih..
haihh..nih sume paper fliud nye pasal ar nih..
12/11/2010 bersamaan hari jumaat..
8.30 pagi tu bermula larh paper fluid..
berakhir k0l 11..diri gua rase bebas..
beban gua ilang terus..mantap!!

tapi balik2 exam..kua dari dewan..
smpai kat bilik..gua terus demam tahap
hardc0re gler..1st time gua demam gua menggigil
satu badan..gua terlepas s0lat jumaat sbb tertd0..
gua bang0n2 tengok jam k0l 11 lbeh..
mintak panad0l kat mber gua..malam bru smpai..
hampeh..gua g makan..taw2 ptg tadi taib buat
klas bincang pasal paper sosio final besok..
dak2 ckap memang s0klan final bes0k..siap
bincang jawapan lagi..damn!! wawttafak..??!!
dah lar note pun xde..nak bace ape??

nseb baek s0sio objective jek..s0 takde hal ar..
memang bab2 canggini memang kepakaran gua pun..
ahaha..wish me luck dude..and
gud luck for u 2..




No comments:

Post a Comment