Thursday, November 25, 2010

Megamind!!


w0w!! megamind..??!! ape tue..hehe
even lambat..gua nak p0st gak kat entry kali nih..
sebab gua baru habis tengok..hehehe (download sendiri)
megamind adalah sebuah movie animasi selama 96 minutes..
yang diarah oleh Tom McGrath..gua pun tak kenal spe..
hehe..


st0ry line..
mengisahkan tentang seorang super-villain iaitu megamind yang cuba mengalahkan musuhnya yang baek iaitu Metroman. Selepas berkali percubaan, akhirnya megamind berjaya mengalahkan musuhnya (tak sengaja..n metroman tak mati pun sebenarnya). Then, he becomes bored and find that his life is p0intless since there is no one to fight. hah, ponat den speaking..Lepas tu, dia create a new foe (hero) where turn to be evil Titan that destroy the world. dan disitu lah dimana megamind menjadi savior (hero) first time dalam hidupnya..happy ending tammat..

hmm..b0ley tahan lar cerita nih..
kalau ranking 10 gua kasik 7 lar..
well, to sesape yang belum tengok..
gua cadangkan k0rang tengok lar..
tak rugi..siyez bro..
gua nak ch0w!!


No comments:

Post a Comment