Saturday, November 13, 2010

k0rang pun same..



gua sedih sangat2..
maksud gua ade satu cerita gua
tengok tadi..siyes macam nak ngis..
cerita ape..?? ofcoz lar cerita k0rea..
hakhak..tak kan cerita hindustan
tengok nak ngis k0t..cehh..
huhh..ade...?? ade gua kesah ker..?!!
biaq pi lar gua nak layan cerita k0rea
ke ape ke..yang k0rang nak seb0k
sangat asal..gua taw k0rang pun
layan gak enn cerita k0rea..tak
payah nak ny0rok kan ar..

cakap pasal cerita k0rea yang boleh
membuatkan air mata anda mengalir..
romantik dan menyedihkan..
ade banyak cerita2 camtu..sampai
tak terpilih..mber gua ade recommend
cerita one little of tears..ahaha
dye cakap dye ngis d0e tengok cerita 2..
waklu..gua tengok biase jek kot..
tapi sedih jugak lar ceritu..
kahkahkah..tak laki ar ngis tengok
cerita korea bro..tapi gua lebih
preffer a millionaire first's love..
kalau nak ngis pun..kahkahkah
cerita tue lar baru betul2 sedih
dan buat air mata korang bergelinang..
hmmmm...sesape yang tak tengok..
tengok lar cepat..lagi pun tue cerita
korea lame k0t..


gua tak taw pasal ape gua mengarut
lak pasal topic malam nih..tapi..
gua yakin..sume orang layan gak en
cerita k0rea..macam gua tak taw bro..
ahahaha




No comments:

Post a Comment